
Що таке трансляційне обладнання для фонової музики
У будь-якому виді бізнесу, що спрямований на задоволення потреб клієнта, існує важливий елемент - це акустичний супровід або фонова музика.
Саме обладнання, яке відноситься до сегменту - трансляційного, це якісні та надійні комплектуючі, які збираються в зрозумілу систему фонового озвучування. Усе, що належить до сегменту фонового озвучування, працює здебільшого у 100V режимі, та має вмонтовані трансформатори, що підвищує надійність та довговічність системи.
Головні елементи, без яких не обійдуться жодна система представлені нижче:
- Трансляційний підсилювач потужності - він підсилює всі елементи і видає звук на акустичні системи;
- Трансляційні акустичні системи - відповідають за відтворення звуку, який чують Ваші клієнти або співробітники. Бувають різних форм факторів (корпусні, вбудовувані, рупорні, підвісні або колонного типу);
- Регулятори гучності - зовнішні додаткові важелі управління системою, зазвичай використовуються, якщо потрібно регулювати звук в окремо взятому приміщенні;
- Мікрофони на гусячьої шиї - використовуються для видачі сповіщень, встановлюватимуться на рецепціях або в офісі керуючого;
- Кабель акустичний - кабельні траси приводять звук від підсилювача до акустичних систем.
Додатково використовуються периферійні пристрої, які дають змогу транслювати звук із сервера або підключати зовнішні джерела музики.
Як правильно вибрати колонки і підсилювач для фонової музики.
Найкращий варіант правильно вибрати звукове обладнання в Україні - звернутися до фахівців SoundMaster. Великий досвід установки, забезпечення систем різного масштабу і бюджету, дають необхідне розуміння, що буде краще саме у Вашому випадку.
Якщо пояснювати на пальцях, то в підборі комплекту Підсилювач плюс Колонки зробити помилку складно, головне, що треба пам'ятати, - "потужність усіх акустичних систем не повинна бути більшою, ніж потужність підсилювача". Тобто якщо у Вас чотири колонки по 30Вт, потужність підсилювача повинна бути не менше 120Вт, ми завжди рекомендуємо брати підсилювач із запасом за потужністю в 20-30%, це зробить Вашу систему надійнішою, адже підсилювач не працюватиме на межі можливостей.
Можна так само відзначити, що вибір підсилювача залежить від потреб у функціональності під Ваші завдання. Наприклад, якщо потрібно окремо регулювати гучність у різних приміщеннях, то краще взяти трансляційний підсилювач з окремим регулюванням гучності за зонами. Так само якщо потрібно грати музику з флешки, обирайте підсилювач з ЮСБ плеєром на борту. Одна з найпопулярніших функцій це блютуз, багато виробників ставлять на свої підсилювачі модулі Bluetooth.
Чому важливий звук для створення атмосфери в бізнесі
Фонова музика існує для підняття рівня акустичного комфорту клієнта. Якісно підібрана та встановлена система трансляції музики може покращити враження від споживача, підвищити кількість клієнтів, покращить відгуки та збільшить середній чек.
Акустичний комфорт дуже важливий у таких видах бізнесу як - ресторанний бізнес, спортзали, готелі, торговельні центри, продуктові магазини, супермаркети, бутіки, офіси, розважальні комплекси, дитячі кімнати, навчальні заклади, автозаправні станції та ТРЦ.
Враження від ресторану, в якому немає хорошого музичного супроводу, а чути тільки дзенькіт посуду і розмови навколо, буде м'яко скажемо, не дуже позитивним, навіть не дивлячись на смачні страви. Звук покликаний заповнити порожнечу і додати необхідну цеглинку в загальну картину, зробивши враження цілісним. Багато хто недооцінює силу хорошого і якісного звуку. Часто в інсталяційній практиці ми стикалися з відгуками від клієнтів, коли продажі йдуть в гору після встановлення хорошої системи фонового звуку.
Також важливо розуміти, що сповіщення через систему фонового звуку - теж необхідний елемент, який відіграє серйозну роль. Увімкнувши мікрофон, співробітник допоможе знайти дитину, що загубилася, або власника загубленої речі. Так само в багатьох моделях підсилювача є функція "сирена" для сповіщень повітряної тривоги.
Трансляційні системи для різних типів приміщень: кафе, бари, спортзали, ТРЦ, бутіки
Наскільки різняться спрямованості бізнесу та види наданих послуг, настільки різниться і тип трансляційних акустичних систем для озвучування приміщень. Як, наприклад, стельові динаміки, що вбудовуються, не підійдуть для високих стель з бетону, так і рупорна акустика не впишеться в офіс або торговий супермаркет, як за характеристиками, так і за дизайном. Давайте спробуємо більш детально розкрити тему і описати яка акустика краще підійде під який тип приміщень.
- Акустика для кафе - в невеликі і середнього розміру кав'ярні ставлять зазвичай корпусні настінні акустичні системи усередині приміщень (від двох до чотирьох) та кілька на вулицю (за наявності тераси) із захистом від погодних умов. Так само не забуваємо про санвузли, там зазвичай використовується стельова акустика або одна маленька корпусна колонка. Підсилювача на 60-120 Ватт зазвичай достатньо, наявність функцій блютуз і юсб вітається.
- Фонова музика в бари і ресторани - цей сегмент більш варіативний з точки зору приміщень їх кількості або розмірів. Для озвучування ресторану зазвичай беруть по 2-4 колонки в кожне приміщення, плюс сан вузли та вулиця, якщо це потрібно. Для ресторанів зазвичай обирають підсилювачі від 120 до 350 Ватт і навіть вище, бажано з можливістю регулювання гучності по зонах, щоб можна було кожну кімнату регулювати\вимикати за потребою. Тип колонок зазвичай корпусний або стельовий, якщо стелі не високі і дають змогу врізати динаміки. Звісно, ми рекомендуємо обирати акустику хорошої якості з хорошим звуковим тиском, не зайвим буде додати трансляційний сабвуфер.
- Спортзали і спортивні об'єкти - що стосується тренажерних залів і фітнес клубів, то тут важливо якісно високий рівень звукового тиску, адже музика зазвичай використовується досить інтенсивна з басами, і в міру тренування, коли відвідувачі розігріваються їм важливо, що б звук не губився в приміщенні. Тут, звісно, є сенс брати настінні акустичні системи в кількості 6-10шт і з розміром НЧ динаміка від 5" і вище, так само бажано додавати сабвуфер для низьких частот. Щодо спортивних об'єктів типу басейнів, тут зазвичай використовують вологозахищені колонки. Для відкритих майданчиків зазвичай не потрібна музика, а тільки оповіщення по ходу заходів - гарне рішення це рупорні акустичні системи, вони дають покриття на велику площу, розбірливість мови і захист від погодних умов, що дозволяє вішати їх на стовпи або балки. Підсилювачі зазвичай так само використовуються багатозонні та достатньої потужності.
- Озвучування ТРЦ, супермаркетів, гіпермаркетів та приміщень з високими стелями - оскільки у великих приміщеннях, де стелі можуть бути від 4-5 метрів і вище, а стовпів, колон чи балок, на які можна встановити колонки може не бути, однозначно виручать підвісні акустичні системи. Підвісна трансляційна акустика має широкий кут розкриття і кругове покриття площі, а можливість підвісити на будь-яку висоту дає рішення в таких складних умовах. Кількість звісно залежить від конкретно взятого об'єкта.
- Фонова музика для офісів, продуктових магазинів, заправок складається зі стельових або корпусних акустичних систем невеликого розміру. У таких приміщеннях зазвичай звучить музика, що не напружує, і рекламні оголошення. Для невеликих обсягів беруть 4-8 колонок у приміщення і пару на вулицю (для сповіщень і реклами). Важливим і необхідним елементом є мікрофон для сповіщень, хоча в офісі він не обов'язковий.
- Озвучування бутіків і брендових магазинів - у цьому сегменті важлива якість і стиль. Преміальні бренди дадуть максимальну якість і будуть більш гармонійно вливатися в дизайн приміщення. Невеликий сабвуфер так само дасть потрібний об'єм з низьких частот, що б відвідувачі в жодному разі не відчували "мертвих", порожніх зон без звуку. Тут ми рекомендуємо дивитися на середній і преміальний сегмент звуку, без бюджетних елементів.

Поради по установці звукового обладнання: як і де розмістити колонки
Як розмістити акустичні колонки щоб отримати максимальний результат? Для правильного звукового покриття приміщення є кілька варіантів установки:
- Розмістити всі акустичні системи по кутах і спрямувати всередину, в центр приміщення (для квадратних образних площ)
- Розмістити трансляційну акустику в кілька ліній і спрямувати в один бік (для більш прямокутних або нерівномірних площ)
Трансляційний звук повинен максимально покрити весь простір, щоб не було порожнечі або місць, де музику ледве чутно. Іноді є сенс додати одну дві невеликих колонки в закутки або коридори, для повноти картини.
У випадку зі стельовими і підвісними динаміками все трохи інакше, потрібно рівномірно розташувати звукові системи, що б вони накрили звуком максимум площі.
Порівняння вартості та якості: що вибрати для вашого бізнесу
Розглянемо цінові сегменти звукового обладнання в Києві та Україні, їхнє призначення в реалізації різних завдань.
- Бюджетний сегмент - це недороге трансляційне обладнання для рішень, де потрібен компроміс. Природно, потрібно враховувати, що тут використовуються дешевші комплектуючі, матеріали та деталі. Бюджетні варіанти чудово підійдуть для встановлення там, де низькі вимоги до якості музики, але потрібно закрити великі площі для сповіщень. Хоча є досить багато недорогих виробників, які дивують своєю якістю за невеликі гроші - можна виділити такі бренди як 4all Audio, Sky Sound, ITC
- Середній сегмент - тут все набагато цікавіше, цей сегмент представляє собою найкращу якість за помірною вартістю, багато об'єктів відмінно працюють багато років на перевірених виробниках з цієї категорії. Сюди сміливо можна віднести - DV Audio, TOA, Bosch, Inter-M, Park Audio, Fonestar, AMC.
- Преміум-сегмент - там, де якість і дизайн повинні бути на найвищому рівні, можна сміливо звертатися до цих виробників. Ціна на акустику та підсилювачі може бути доволі кусючою, але кожна гривня варта того. Ці вендори звучать надійно, якісно і без нюансів - JBL, Electro Voice, Bose, Audac, Apart, Yamaha, D.A.S. Audio, QSC.
Як купити звукове обладнання для фонової музики в Києві та по Україні
В асортименті інтернет-магазину SoundMaster понад 50 виробників трансляційного обладнання для озвучування приміщень різної складності. Ми вдало закрили безліч об'єктів за більш ніж 16 років роботи на ринку України. Тому настійно рекомендуємо звертатися для підбору і покупки музичного обладнання. А якщо Вам необхідна установка - фахівці інсталяційного відділу з радістю допоможуть встановити і налаштувати будь-яке обладнання.
Варіанти оплати доступні як післяплатою при отриманні на Новій Пошті, без передоплати, так і у нас у пункті видачі у Києві за адресою вул. Гетьмана Павла Скоропадського 63, так і за безготівковим розрахунком з ПДВ або без.
Усе обладнання сертифіковано, сертифіковано і без ПДВ.Гетьмана Павла Скоропадського 63, так і за безготівковим розрахунком з ПДВ або без.
Все обладнання сертифіковане і має офіційну гарантію від 1 року. Потрібен хороший звук - звертайтеся до SoundMaster.