Повернення та гарантія - SoundMaster.ua™

Повернення

Відповідно до «Закону про захист прав споживачів» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text), ви можете обміняти або повернути куплений у нас товар, якщо:

  • з моменту покупки пройшло не більше 14 днів;
  • товар не був в експлуатації;
  • збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовій (блістерній) упаковці – цілісність упаковки;
  • збережено заводські пломби, захисні плівки на товарі;
  • у вас зберігся касовий чек або видаткова накладна, які підтверджують факт купівлі та отримання товару;
  • товар не підлягає поверненню, якщо було втрачено заводську коробку, або внутрішні комплектуючі, ущільнювальні матеріали, інструкції та інше.

Пункт видачі та повернення знаходиться за адресою: Київ, вул. Льва Товстого, 63, Пн.,Сер.,П'ят.11:00-18:00 Прохання заздалегідь повідомити менеджерів про візит.

Споживач має право повернути/обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів.

Уведомить о желании вернуть или обменять приобретенный товар Вы можете в рабочие дни с понедельника по пятницу в рабочее время с 9:00 до 18:00.

Обмін товару належної якості проводиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Роз’яснення:

Товарний вигляд: новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Струни, навушники, мікрофони, радіосистеми та інші товари закриті захисними плівками. Покупець повинен пам’ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не можна! Також повинні бути відсутні потертості і подряпини на виробі.

Не використовувався: у разі виявлення потертостей, слідів використання, стороннього втручання, спроб вкрити або розібрати товар, сторонніх програм, змін в налаштуваннях – магазин може скористатися правом відмовити Клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики і розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні Ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною.

Аксесуари - поверненню підлягають не розпаковані аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби вторинної запакування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) — товар повернути неможливо. Коли ж можна їх повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед продажем.

Разом із товаром надішліть, будь ласка, документи, що підтверджують факт купівлі та отримання товару, та заяву на повернення.

Повернення коштів відбувається по реквизитам які вказує покупець в термін до 7 робочих днів з моменту підтвердження прийняття повернення складом.

Гарантійний випадок.

Компанія SoundMaster пропонує клієнтам лише оригінальну та сертифіковану продукцію, з офіційною гарантією від виробника. У разі гарантійної поломки товар передається в офіційний сервісний центр даного виробника на діагностику. В результаті діагностики будуть зрозумілі причини поломки: з вини виробника чи з вини покупця. Наприклад, якщо залити електричне обладнання водою, це не гарантійний випадок. Ремонт безкоштовний, якщо товар вийшов з ладу або почав погано функціонувати навіть за правильних умов експлуатації і не закінчився гарантійний термін.

Результат діагностики зазвичай надходить протягом тижня. У штатних ситуаціях ремонт виконується протягом двох тижнів після діагностики. Бувають особливі випадки, коли ремонт триває довше, про це клієнта обов'язково попереджає менеджер або спеціаліст сервіс центру, це відбувається вже після діагностики.

Як передати товар на діагностику та ремонт:

Ви знаходитесь у Києві. Ви можете надіслати товар Новою Поштою або привезти до пункту видачі після попереднього дзвінка. Адреса: вул. Льва Толстого, 63. Обов'язково візьміть товарний чек\накладну на товар SoundMaster та листок із описом несправності. Після проведення діагностики та укладання сервіс центру Вас набере менеджер.

Ви знаходитесь не у Києві. Ви можете надіслати товар Новою Поштою. У коробку з товаром вкладіть копію товарного чека накладної на товар SoundMaster і листок з описом несправності. Якщо діагностика покаже, що поломка внаслідок неправильної експлуатації, Вам доведеться сплатити ремонт та транспортні витрати. Якщо випадок гарантійний, то всі витрати оплачує компанія SoundMaster.

Для покупців з Молдови та Євросоюзу.

Повернення товару для покупців з Молдови та Євросоюзу за тими ж правилами і відповідно до "Закону про захист прав споживачів". Повернення товару здійснюється через перевізника Нова Пошта, повернення коштів відбувається на Ваш розрахунковий рахунок в банку, або будь-яким іншим зручним для клієнта чином, якщо це можливо. Повернення коштів відбувається в термін до 7 робочих днів з моменту підтвердження прийняття повернення складом.

Компанія SoundMaster пропонує клієнтам тільки оригінальну і сертифіковану продукцію, з офіційною гарантією від виробника. При виникненні гарантійної поломки Ви можете передати товар до офіційного сервісного центру даного виробника у Вашій країні.