Мікшерні пульти Mackie, Rode, Roland

Фільтр

Позиції 1-15 з 37

Сортувати у порядку зменшення
Відобразити як Таблиця Список
  1. MACKIE PROFX16V3

    Спеціальна ціна 26 040 грн Звичайна ціна 32 550 грн
  2. RODE Caster Pro

    Спеціальна ціна 22 470 грн Звичайна ціна 28 770 грн
  3. Roland М-48

    39 804 грн
  4. Roland S-MADI

    61 230 грн
  5. RODE Caster Pro II

    34 650 грн
  6. RODE Caster Duo

    26 292 грн
  7. MACKIE ONYX8

    26 600 грн
  8. Roland V- 1HD

    33 789 грн
  9. Mackie MIX5 -20%
    Немає в наявності

    Mackie MIX5

    Спеціальна ціна 3 360 грн Звичайна ціна 4 200 грн
  10. Mackie MIX8
    Немає в наявності

    Mackie MIX8

    5 600 грн
  11. Mackie DL32R
    Немає в наявності

    Mackie DL32R

    58 265 грн
  12. Mackie MIX12FX
    Немає в наявності

    Mackie MIX12FX

    7 980 грн
  13. Mackie PRODX4
    Немає в наявності

    Mackie PRODX4

    8 250 грн
  14. Mackie PRODX8
    Немає в наявності

    Mackie PRODX8

    12 825 грн
  15. Mackie 1402VLZ4
    Немає в наявності

    Mackie 1402VLZ4

    16 492 грн

Позиції 1-15 з 37

Сортувати у порядку зменшення
Відобразити як Таблиця Список

Як вибрати і купити мікшерний пульт

Хоча на ринку мікшерні пульти і доступні у величезній кількості та в різних форматах і розмірах, і навіть з огляду на те, що основна частина ринку пропонує ідентичну за своїми параметрами продукцію для управління й оброблення звуку, все ж таки продукція магазину Soundmaster є найоптимальнішим вибором з багатьма варіантами та опціями. І оскільки мікшерний пульт, ймовірно, буде однією з найдорожчих одиночних покупок, які Ви зробите для комплектації свого музичного обладнання, особливо важливо знати Ваші точні вимоги перед покупкою.
Спочатку мікшери були спеціально розроблені у варіанті для використання наживо або в складі студійного обладнання. Але на сьогоднішній день, особливо в бюджетному і середньому ціновому діапазоні, вдалося так гнучко розробити продукт, що один і той самий мікшер може з успіхом використовуватися в будь-якому середовищі. Чи маєте Ви намір використовувати свій мікшер у студії, чи як сценічний пульт (FOH), чи як моніторний мікшер, необхідно завжди розглядати різні сценарії, з якими Ви можете зустрітися в майбутньому. Обмежена кількість входів, виходів і додаткових шин є найпоширенішим недоліком більшості пультів мікшерів, тому мати їхню парочку додаткових, придбаних у магазині Soundmaster, - це хороша ідея, оскільки потрібний мікшер опиниться у вас під рукою в найнеобхідніший момент.
Кожен вхідний канал мікшерного пульта має різні засоби управління обробкою звукового сигналу, як-от рівень посилення, еквалайзер, панорамування і додаткові шини aux. Перш ніж звук підійде до основного стерео виходу в мікшерному пульті, він буде згрупований з усіх каналів і пройде через остаточне опрацювання. У деяких варіантах мікшерних пультів Ви знайдете "групи" або "шини", в яких набір окремих каналів може групуватися, щоб сформувати додаткове управління (submix), і це дає змогу цим каналам управлятися єдиним регулятором, перш ніж власний вихід груп буде спрямований до основної секції. Детально ми розглядатимемо кожну з цих функцій у розділі "Властивості".

Типи мікшерів

Аналогові

Аналогові мікшери все ще мають успіх у багатьох звукооператорів з двох головних причин - наявність теплого і живого звуку, а також їхнє просте і звичне компонування. Подібність інтерфейсів різних аналогових мікшерних пультів дає змогу користувачам вивчати і використовувати нові моделі дуже швидко і ефективно. Але є і низка недоліків: зокрема, звук аналогового еквалайзера важко обробити, і, дійсно, деякі інженери проводять довгі години, намагаючись емулювати такий звук за допомогою оцифровки. В аналогових мікшерах недоліки функціонування блоку ефектів і процесорів, як-от компресори, гейти та ревербератори, виправлено за допомогою наявності низки входів і виходів, відомих як допоміжні (aux) і вставки (insert) (про них пізніше). Це дає інженерам, з одного боку, більшу гнучкість, але, з іншого боку, при цьому збільшується час для обробки, і для цього може знадобитися цілий комплект обладнання.

Цифрові

Якщо Ви хочете купити мікшерні пульти в магазині Soundmaster, то маєте знати, що цифрові мікшери зазвичай пропонують схожу функціональність з аналоговими мікшерами, але їхня робота може досить сильно відрізнятися. Коли перед Вами новий цифровий мікшер, це може іноді викликати у Вас деякі проблеми з роботою, оскільки найпростіша функція, яка раніше була б швидко і без проблем знайдена на головній панелі аналогового мікшера, тут, у цифровому, може бути захована за низкою екранних меню. Однак щойно користувач ближче ознайомиться з ним, то одразу ж побачить переваги цифрового мікшера, зокрема: вмонтовану обробку звукового сигналу, зберігання в пам'яті цілих міксів і автоматизацію різних параметрів роботи. Потужна продуктивність мікшерів дає їм змогу одночасно обробляти і різні ефекти, і обробку звуку своїми внутрішніми ресурсами, часто забезпечуючи компресори, ревербератори та інші ефекти на кожному каналі без використання ресурсів ззовні. Хоча такий тип внутрішньої обробки сигналу, з великим ентузіазмом випробуваний у студіях звукозапису, був використаний наживо, ця потреба негайного доступу до параметрів викликала у звукорежисерів скепсис. Виробники останнім часом починають розв'язувати ці проблеми, і багато хто тепер пропонує поліпшену роботу системи і більший безпосередній тактильний контакт з органами управління мікшером, так само, як це залишилося в традиційному мікшерному пульті.

USB/FireWire

У магазині Soundmaster можна також вибрати мікшерні пульти з вбудованими різними типами зв'язку з комп'ютером. Управляються вони, як звичайна аналогова (або іноді цифрова) консоль, але з додатковими перевагами: наявністю інтегрованих аудіо інтерфейсів. Якщо Ви хочете вибрати автономний аналоговий мікшер для використання спільно з комп'ютерними програмами запису звуку, то можна розглянути щось із мікшерів із вбудованим USB або FireWire. Деякі варіанти являють собою простий стереоінтерфейс для з'єднання з Вашою віртуальною Digital Audio Workstation (DAW) на комп'ютері, тоді як моделі класу high-end пропонують повну систему багатодоріжкового запису і мікшування і доволі часто постачаються з відповідним програмним забезпеченням.

Мікшери з підсилювачами

Мікшери з підсилювачами, головним чином, використовуються для невеликих живих концертів і є, в принципі, стандартними мікшерами, просто оснащеними внутрішнім підсилювачем потужності. Ці мікшери будуть дуже зручні для музикантів, які хочуть зручно і легко встановити портативну систему типу PA (Public Adress) для роботи з невеликими аудиторіями наживо. Усе, що Ви маєте зробити - увімкнути Ваші мікрофони та інструменти до входів, Ваші динаміки до виходів, і можете починати. Один із головних недоліків такого типу мікшерів полягає в тому, що якщо вам у майбутньому знадобиться додати трохи потужності, то буде вельми складно під'єднати додаткові підсилювачі й колонки (і, звісно, вмонтований підсилювач у мікшері, за який Ви заплатили, тепер надлишковий і важкий!). Хоча Вам нескладно буде знайти стерео вихід для попереднього підсилювача, що й дасть змогу вам спрямувати потрібний канал у потужнішу систему.

Функції мікшера

Велика частина мікшерів середнього і high-end цінового діапазону має багато ідентичних наборів функцій і має тенденцію варіюватися тільки за якістю і кількістю та\або властивостями каналу. Давайте тепер ближче розглянемо деякі з цих основних характеристик, оскільки їхнє пояснення має забезпечити краще розуміння основних принципів мікшування і буде корисним у широкому спектрі ситуацій.

Канали входу

Переважно більшість поверхні мікшера зазвичай заповнена смугами каналів - зазвичай це ідентичні вертикальні смуги, що рухаються вздовж мікшера, які дають змогу індивідуально обробляти та керувати кожним вхідним сигналом. Більшість каналів зазвичай моно, і вони зазвичай використовуються для мікрофонів і іноді інструментів, таких як гітари. Мікшери також часто включають групу стереоканалів, що дають змогу підключатися стереоклавіатурам, пристроям відтворення і субмікшерам, і зазвичай пропонують менше функцій, ніж ті, що існують на стандартних моноканалах. Кожна смуга каналу складена з багатофункціональних засобів управління обробкою сигналу.

Підгрупи

Як було згадано раніше, підгрупи дають змогу групувати окремі канали, перш ніж їхній сигнал буде відправлено в головну секцію. Регулятор гучності (або два) дає змогу використовувати загальний контроль над рівнем сигналу групи каналів, що особливо корисно буде для бек-вокалу та ударних установок, наприклад. Вони можуть мати свої власні виходи для багатодоріжкового запису, також і точки вставки (insert), та/або (aux) додаткові посили (sends) для спрощення подачі ефектів і обробки сигналів. Мікшери з підгрупами мають вибір кнопок поруч з регуляторами гучності каналу для визначення, до якої групи (ам) сигнал спрямований. Групи зазвичай перебувають у стереорежимі, і в цьому разі інформація про панорамування каналу також передається групі.

Основна секція

Це те місце, де всі сигнали об'єднані і готові до будь-якої остаточної обробки, перш ніж розподілитися по виходах, і варіюється від простого стерео виходу до мультифункціональних виходів, включно з посиланнями на магнітофони, колонки, навушники та інше. Тут можуть бути присутніми і точки вставок (insert), поряд із загальним регулятором (ами) рівня, якимись типами індикаторів і, можливо, далі - еквалайзером EQ, вмонтованою обробкою ефектів, особливо на мікшерах, призначених, безумовно, для використання наживо.