Мікшерні пульти Stagg, Tascam

Фільтр

5 елементи(ів)

Сортувати у порядку зменшення
Відобразити як Таблиця Список
  1. Tascam LM-8ST

    Спеціальна ціна 22 230 грн Звичайна ціна 23 919 грн
  2. TASCAM Sonicview 24XP

    320 579 грн
  3. TASCAM Sonicview 16XP

    268 139 грн
  4. Stagg PA4/200 DSP EU
    Немає в наявності

    Stagg PA4/200 DSP EU

    18 153 грн
  5. Tascam LA-MC1
    Немає в наявності

    Tascam LA-MC1

    4 289 грн

5 елементи(ів)

Сортувати у порядку зменшення
Відобразити як Таблиця Список

Як вибрати і купити мікшерний пульт

Хоча на ринку мікшерні пульти і доступні у величезній кількості та в різних форматах і розмірах, і навіть з огляду на те, що основна частина ринку пропонує ідентичну за своїми параметрами продукцію для управління й оброблення звуку, все ж таки продукція магазину Soundmaster є найоптимальнішим вибором з багатьма варіантами та опціями. І оскільки мікшерний пульт, ймовірно, буде однією з найдорожчих одиночних покупок, які Ви зробите для комплектації свого музичного обладнання, особливо важливо знати Ваші точні вимоги перед покупкою.
Спочатку мікшери були спеціально розроблені у варіанті для використання наживо або в складі студійного обладнання. Але на сьогоднішній день, особливо в бюджетному і середньому ціновому діапазоні, вдалося так гнучко розробити продукт, що один і той самий мікшер може з успіхом використовуватися в будь-якому середовищі. Чи маєте Ви намір використовувати свій мікшер у студії, чи як сценічний пульт (FOH), чи як моніторний мікшер, необхідно завжди розглядати різні сценарії, з якими Ви можете зустрітися в майбутньому. Обмежена кількість входів, виходів і додаткових шин є найпоширенішим недоліком більшості пультів мікшерів, тому мати їхню парочку додаткових, придбаних у магазині Soundmaster, - це хороша ідея, оскільки потрібний мікшер опиниться у вас під рукою в найнеобхідніший момент.
Кожен вхідний канал мікшерного пульта має різні засоби управління обробкою звукового сигналу, як-от рівень посилення, еквалайзер, панорамування і додаткові шини aux. Перш ніж звук підійде до основного стерео виходу в мікшерному пульті, він буде згрупований з усіх каналів і пройде через остаточне опрацювання. У деяких варіантах мікшерних пультів Ви знайдете "групи" або "шини", в яких набір окремих каналів може групуватися, щоб сформувати додаткове управління (submix), і це дає змогу цим каналам управлятися єдиним регулятором, перш ніж власний вихід груп буде спрямований до основної секції. Детально ми розглядатимемо кожну з цих функцій у розділі "Властивості".

Типи мікшерів

Аналогові

Аналогові мікшери все ще мають успіх у багатьох звукооператорів з двох головних причин - наявність теплого і живого звуку, а також їхнє просте і звичне компонування. Подібність інтерфейсів різних аналогових мікшерних пультів дає змогу користувачам вивчати і використовувати нові моделі дуже швидко і ефективно. Але є і низка недоліків: зокрема, звук аналогового еквалайзера важко обробити, і, дійсно, деякі інженери проводять довгі години, намагаючись емулювати такий звук за допомогою оцифровки. В аналогових мікшерах недоліки функціонування блоку ефектів і процесорів, як-от компресори, гейти та ревербератори, виправлено за допомогою наявності низки входів і виходів, відомих як допоміжні (aux) і вставки (insert) (про них пізніше). Це дає інженерам, з одного боку, більшу гнучкість, але, з іншого боку, при цьому збільшується час для обробки, і для цього може знадобитися цілий комплект обладнання.

Цифрові

Якщо Ви хочете купити мікшерні пульти в магазині Soundmaster, то маєте знати, що цифрові мікшери зазвичай пропонують схожу функціональність з аналоговими мікшерами, але їхня робота може досить сильно відрізнятися. Коли перед Вами новий цифровий мікшер, це може іноді викликати у Вас деякі проблеми з роботою, оскільки найпростіша функція, яка раніше була б швидко і без проблем знайдена на головній панелі аналогового мікшера, тут, у цифровому, може бути захована за низкою екранних меню. Однак щойно користувач ближче ознайомиться з ним, то одразу ж побачить переваги цифрового мікшера, зокрема: вмонтовану обробку звукового сигналу, зберігання в пам'яті цілих міксів і автоматизацію різних параметрів роботи. Потужна продуктивність мікшерів дає їм змогу одночасно обробляти і різні ефекти, і обробку звуку своїми внутрішніми ресурсами, часто забезпечуючи компресори, ревербератори та інші ефекти на кожному каналі без використання ресурсів ззовні. Хоча такий тип внутрішньої обробки сигналу, з великим ентузіазмом випробуваний у студіях звукозапису, був використаний наживо, ця потреба негайного доступу до параметрів викликала у звукорежисерів скепсис. Виробники останнім часом починають розв'язувати ці проблеми, і багато хто тепер пропонує поліпшену роботу системи і більший безпосередній тактильний контакт з органами управління мікшером, так само, як це залишилося в традиційному мікшерному пульті.

USB/FireWire

У магазині Soundmaster можна також вибрати мікшерні пульти з вбудованими різними типами зв'язку з комп'ютером. Управляються вони, як звичайна аналогова (або іноді цифрова) консоль, але з додатковими перевагами: наявністю інтегрованих аудіо інтерфейсів. Якщо Ви хочете вибрати автономний аналоговий мікшер для використання спільно з комп'ютерними програмами запису звуку, то можна розглянути щось із мікшерів із вбудованим USB або FireWire. Деякі варіанти являють собою простий стереоінтерфейс для з'єднання з Вашою віртуальною Digital Audio Workstation (DAW) на комп'ютері, тоді як моделі класу high-end пропонують повну систему багатодоріжкового запису і мікшування і доволі часто постачаються з відповідним програмним забезпеченням.

Мікшери з підсилювачами

Мікшери з підсилювачами, головним чином, використовуються для невеликих живих концертів і є, в принципі, стандартними мікшерами, просто оснащеними внутрішнім підсилювачем потужності. Ці мікшери будуть дуже зручні для музикантів, які хочуть зручно і легко встановити портативну систему типу PA (Public Adress) для роботи з невеликими аудиторіями наживо. Усе, що Ви маєте зробити - увімкнути Ваші мікрофони та інструменти до входів, Ваші динаміки до виходів, і можете починати. Один із головних недоліків такого типу мікшерів полягає в тому, що якщо вам у майбутньому знадобиться додати трохи потужності, то буде вельми складно під'єднати додаткові підсилювачі й колонки (і, звісно, вмонтований підсилювач у мікшері, за який Ви заплатили, тепер надлишковий і важкий!). Хоча Вам нескладно буде знайти стерео вихід для попереднього підсилювача, що й дасть змогу вам спрямувати потрібний канал у потужнішу систему.

Функції мікшера

Велика частина мікшерів середнього і high-end цінового діапазону має багато ідентичних наборів функцій і має тенденцію варіюватися тільки за якістю і кількістю та\або властивостями каналу. Давайте тепер ближче розглянемо деякі з цих основних характеристик, оскільки їхнє пояснення має забезпечити краще розуміння основних принципів мікшування і буде корисним у широкому спектрі ситуацій.

Канали входу

Переважно більшість поверхні мікшера зазвичай заповнена смугами каналів - зазвичай це ідентичні вертикальні смуги, що рухаються вздовж мікшера, які дають змогу індивідуально обробляти та керувати кожним вхідним сигналом. Більшість каналів зазвичай моно, і вони зазвичай використовуються для мікрофонів і іноді інструментів, таких як гітари. Мікшери також часто включають групу стереоканалів, що дають змогу підключатися стереоклавіатурам, пристроям відтворення і субмікшерам, і зазвичай пропонують менше функцій, ніж ті, що існують на стандартних моноканалах. Кожна смуга каналу складена з багатофункціональних засобів управління обробкою сигналу.

Підгрупи

Як було згадано раніше, підгрупи дають змогу групувати окремі канали, перш ніж їхній сигнал буде відправлено в головну секцію. Регулятор гучності (або два) дає змогу використовувати загальний контроль над рівнем сигналу групи каналів, що особливо корисно буде для бек-вокалу та ударних установок, наприклад. Вони можуть мати свої власні виходи для багатодоріжкового запису, також і точки вставки (insert), та/або (aux) додаткові посили (sends) для спрощення подачі ефектів і обробки сигналів. Мікшери з підгрупами мають вибір кнопок поруч з регуляторами гучності каналу для визначення, до якої групи (ам) сигнал спрямований. Групи зазвичай перебувають у стереорежимі, і в цьому разі інформація про панорамування каналу також передається групі.

Основна секція

Це те місце, де всі сигнали об'єднані і готові до будь-якої остаточної обробки, перш ніж розподілитися по виходах, і варіюється від простого стерео виходу до мультифункціональних виходів, включно з посиланнями на магнітофони, колонки, навушники та інше. Тут можуть бути присутніми і точки вставок (insert), поряд із загальним регулятором (ами) рівня, якимись типами індикаторів і, можливо, далі - еквалайзером EQ, вмонтованою обробкою ефектів, особливо на мікшерах, призначених, безумовно, для використання наживо.